Monday, February 28, 2011

من و ریش جان و فردا

رو به روی آینه ایستادم و یک تیغ دستمه و باید تصمیم مهمی بگیرم . خب بالاخره تصمیمم رو گرفتم ریشمو می زنم . //// ریش جان : غلط کردی تصمیم گرفتی . دهن سرویس چی چیو تصمیمم رو گرفتم . می خواهی منو بزنی ؟؟ //// خب چکار کنم دوست ندارم زبونم لال یک در هزار اگه کشته شدم وصله بسیجی بودن بهم بچسبونن . /// ریش جان : یعنی به خاطر احتمالات می خواهی منو نفله کنی . آخه بدبخت اگه منو نداشتی که تا حالا چند بار گرفته بودنت . یادت رفت سری آخر فقط به خاطر من نگرفتنت و اگه منو نداشتی الان پوستت کنده بود . //// خب فکر کردی چرا تا حالا نزدمت . فکر کردی چه جوری این قدر پرپشت و بلند شدی . همش به خاطر این بود که نجاتم دادی . خیلی وقته نگهداریت می کنم شانه ات می کنم و کلا همیشه تمیز نگهت داشتم ولی چه کنم مجبورم بزنمت . //// ریش جان : نگهم داشتی حالمو بردی . اگه منو نداشتی که عین سیرابی بودی . تازه شانه کردن هم وظیفه ات بوده . آرزوی مدل داشتن موند توی دلم . همیشه عین جنگل بودم و جلوی بقیه خجالت می کشیدم . یه بارم لنگری نشدم . نامرد چشم سفید . //// شرمندتم ریش جان من نمی خوام یه وقت لکه ننگ بسیجی بخوره رو پیشونیم . به خدا منم بهت خیلی عادت کردم . //// ریش جان : خب پس حداقل مدل بده بهم . هممو نزن . لنگری یا هر چیز دیگه . دم موشیم قبوله . فقط هممو نزن //// باشه پس مدل بهت میدم . وایسا الان کف مالیت کنم و بعد با تیغ یه حالی بهت میدم /// ریش جان : چرا با تیغ میخوای بزنی پس ریش تراش کو ؟ //// ریش تراش خرابه یه تیغ لرد گرفتم توپ . //// زهر مارو توپ . با یه تیغ آشغالی می خواهی زجر کشم کنی . //// دیگه پر رو نشو این همه به خاطر تو فحشم میدن . فقط همینو کم داشتم که تو هم بهم بد و بیراه بگی . //// ریش جان : خب ببخشید . ولی من بیشتر به فکر صورتتم یه وقت زخم نشه زبونم لال . باور کن !! //// خب حالا ریش تراش از کجا بیارم ؟ //// ریش جان : به قسمت اعتقاد داری ؟ //// نه . //// خب . پس ببین قسمت این نیست که منو بزنی !! //// من که گفتم قبول ندارم . //// ریش جان : بی خیال . ببین اصلا هیچ فکر کردی اگه فردا من همینجوری همراهت باشم احتمال دستگیریت کمتره ؟ //// آره . ولی ترجیح میدم دستگیر بشم تا بسیجی بمیرم . //// ریش جان : خب بر فرض هم که منو مدل دادی و مردی . فکر می کنی کاری داره مدل منو با فتوشاپ تغییر بدهند ؟ بدبخت حتی اگه منو بزنی هم فرقی نمی کنه . اگه بخوان با فتوشاب یکی پرپشت تر از من برات درست میکنن //// راست میگی ها !! . //// ریش جان : خب خنگ خدا پس به جای زحمت انداختن خودت و من " یه نامه ای چیزی بنویس که بسیجی نیستی . //// خب باشه . /////// ریش جان : آخیش . خطر از بیخم عبور کرد . خوب مخشو زدم : دی

No comments:

Post a Comment